Posted on
Beberapa bintang di senarai kami telah lama dapat menyingkirkan ketergantungan alkohol dan menjalani kehidupan yang normal, yang lain hingga hari ini terus bertarung dengan ketagihan.

Walaupun dengan banyak wang dan peluang untuk beralih kepada doktor yang terbaik, sangat sukar untuk pulih daripada alkoholisme. Ini dibuktikan dengan pengalaman bintang-bintang.

Ben Affleck

Ben Affleck

Ben Affleck adalah salah satu daripada alkohol yang paling terkenal di Hollywood. Menurut pelakon, tabiat ketagihan itu diwarisi dari bapanya, yang begitu diturunkan sehingga ia berubah menjadi seorang tunawisma. Ben sendiri terpaksa menjalani rawatan yang panjang, di mana dia berulang kali berpecah. Beliau baru-baru ini melaporkan bahawa dia akhirnya menyelesaikan pemulihannya selama 16 tahun dan berharap bahawa dia tidak akan kembali kepada ketagihan itu.

“Saya mahu menjalani kehidupan yang penuh dan menjadi bapa terbaik yang saya hanya boleh menjadi”

Johnny Depp

Johnny Depp

Untuk masa yang lama, Johnny Depp dan alkohol mengikat perasaan yang sangat lembut. Dia juga bermimpi bahawa selepas kematiannya, dia diletakkan dalam satu tong wiski.

“Saya telah mengkaji secara teliti minuman beralkohol, dan mereka juga telah menyiasat saya, dan kami mendapati bahawa kami telah sihat …”

Tetapi pada akhirnya, selepas satu siri trik mabuk yang tidak masuk akal, dia menyedari bahawa sudah tiba masanya untuk mengikat dan berpaling kepada doktor untuk mendapatkan bantuan. Ia tidak diketahui sama ada dia berjaya menyingkirkan ketagihannya kepada alkohol.

Demi Moore

Demi Moore

Demi Moore tidak pernah mengalami masalah dengan alkohol dan dadah haram. Mungkin, ketagihan ini yang diwarisi dari ibunya – alkohol kronik. Sayangnya, tradisi keluarga Demi belum berakhir, anak perempuannya yang paling muda, Tallulah telah berjaya melawat klinik pemulihan berusia 22 tahun.

Robert Downey Jr.

Robert Downey Jr.

Kerana alkohol dan dadah, pelakon hampir kehilangan karirnya. Pada satu masa dia minum banyak sehingga hampir semua studio telah melanggar kontrak dengannya. Setelah mabuk, dia naik ke rumah jiran dan memutuskan untuk tidur. Impian manisnya terganggu oleh pihak polis, yang disebabkan oleh perempuan simpanan rumah itu, yang menemui lelaki yang tidur di tempat tidur anak perempuannya.

Daniel Radcliffe

Daniel Radcliffe

“Harry Potter” berkawan dengan naga hijau pada usia 18 tahun. Seorang “rakan” yang baru membantu Daniel menghilangkan kemurungan yang telah diperolehnya selepas menembak di “Potteriana”. Pelakon mengakui bahawa, setelah mabuk, berubah menjadi orang yang sangat berbeza:

“Saya tidak boleh mengatakan siapa orang itu – saya tidak ingat, tetapi ia seperti kekacauan”

Daniel Redcliffe Drunk

Untuk menghilangkan kecanduan Daniel membantu sukan ini. Dia bersandar pada simulator, dia benar-benar terlupa tentang alkohol dan minuman keras secara beransur-ansur hilang sepenuhnya dari hidupnya.

Britney Spears

Britney Spears

Dalam kehidupan Britney Spears terdapat band hitam yang berkaitan dengan penggunaan alkohol dan dadah. Selepas perceraian dari Kevin Federline, bintang muda itu terbang dari gulungan itu. Dia mabuk kepada dajal-dajal itu bahawa para peminat serius ditakuti untuk kesihatan mentalnya. Pada masa itu, Britney melakukan tindakan yang tidak mencukupi: dicukur nalyso, mengambil tablet haram, dan sekali dipanggil polis untuk memesan pizza.

Britney Spears Drunk

Mujurlah, tempoh yang tidak menyenangkan ini telah ditinggalkan, dan sekarang penyanyi muda itu penuh kekuatan dan tenaga.

Melanie Griffith

Melanie Griffith

Pelakon itu bergelut dengan penyalahgunaan alkohol selama lebih dari 30 tahun. Pada masa ini, dia juga berjaya berkahwin tiga kali dan melahirkan tiga orang anak. Mungkin, mereka mempunyai masa yang sukar.

Mel Gibson

Mel Gibson

Pelakon mula minum pada usia 13 tahun. Hampir keseluruhan kesedarannya adalah perjuangan berterusan terhadap pergantungan alkohol. Sekali, apabila ketagihan sekali lagi mengatasi dia, Gibson juga cuba membunuh diri.

Kerana sekeping helah dan pernyataan perkauman yang mabuk, tiada siapa di Hollywood untuk masa yang lama tidak mahu berkomunikasi dengannya. Suatu malam, Gibson menelefon teman wanitanya dan, mengganggu ucapannya dengan bahasa kasar, berharap bahawa dia telah dirogol oleh “kumpulan orang kulit hitam.” Pada tahun 2006, dia menghina dan menghina dua orang polis yang menahannya kerana memandu mabuk.

Adele

Adele

Untuk masa yang lama, penyanyi British dihantui oleh kegagalan dalam kehidupan peribadinya, selain dia dikompleks kerana berat badan berlebihan. Kesedihan ini mendorongnya ke dalam pelukan arak wain. Sekali dia mabuk begitu banyak sehingga dia tidak dapat mengingati kata-kata lagunya. Penyanyi itu malu, dan dia menutup dirinya untuk masa yang lama di rumahnya dan mula minum lebih banyak lagi. Tetapi pada satu ketika dia mendapati kekuatan untuk berhenti dan berhenti minum.

Lindsay Lohan

Lindsay Lohan

Pada usia 17 tahun, Lohan mempunyai segala-galanya yang boleh dia impikan: kemasyhuran, wang, penampilan yang menakjubkan dan kerja menarik. Dan semua ini dia hilang kerana dia dibawa pergi dengan alkohol. Pada usia 30 tahun, Lohan berubah menjadi kemalangan sebenar dan, di samping itu, tenggelam secara moral. Sebagai contoh, semasa berehat di salah sebuah kelab malam di Moscow, dia cuba menuduh salah seorang pelawat mencuri telefonnya. Dan ini adalah kerana tidak membayar bil!

Anthony Hopkins

Anthony Hopkins

Secara semula jadi, Hopkins adalah orang yang dikhaskan dan dikhaskan. Dia mula minum alkohol untuk berasa santai di atas panggung. Akibatnya, pelakon itu dopilsya ke keadaan seperti itu bahawa suatu pagi bangun dalam keadaan yang tidak dikenali, tidak mengingat bagaimana dia sampai di sini. Pada masa itu, dia menyedari bahawa sudah tiba masanya untuk mengikat dan menyertai ahli alkohol tanpa nama.

Shia LaBuff

Shaya Labaf

Bintang “Transformers” mendapat tahu dadah dan alkohol sangat awal. Pada usia 11, dia merokok rokok pertama dengan ganja, yang diserahkan kepadanya oleh bapanya sendiri. Menurut pengakuan sendiri pelakon, alkohol merosakkan hidupnya. Antik hooligannya sering mengejutkan orang ramai. Jadi, pada tahun 2014, pelakon itu ditangkap kerana tingkah laku yang tidak boleh diterima di kelab Studio 54 di Broadway. Semasa pertunjukan, Shaya mabuk merokok, menjerit dan bahkan menghina pelakon dan penonton. Apabila polis memimpinnya keluar dari dewan, LaBuff yang marah itu berteriak:

“Adakah anda tahu siapa saya?”

Pada tahun 2015, Shia meluluskan kursus pemulihan dan sejak itu, beliau berkata, dia tidak minum.

Colin Farrell

Colin Farrell

Selama lebih dari 10 tahun, Colin Farrell adalah orang yang paling yakin. Tetapi ia tidak selalu begitu:

“Apabila pada tahun 2005 saya meminta pertolongan, doktor meminta saya menyenaraikan semua yang saya telah gunakan dalam seminggu. Dalam senarai saya ialah: tiga botol wiski, dua belas botol wain merah, 60 liter bir … “

Selama 15 tahun Farell nyaris tidak kering, dan ketika dia mulai rawatan, dia perlu belajar bagaimana untuk berkomunikasi lagi: selama bertahun-tahun mabuk ia lupa bagaimana bercakap dengan orang tanpa doping alkohol.

Eva Mendes

Eva Mendes

Beberapa orang tahu bahawa cub yang cantik untuk masa yang lama menderita akibat ketergantungan alkohol. Dengan bantuan alkohol, dia cuba menghilangkan tekanan akibat beban kerja. Pada tahun 2008, Mendes pergi ke klinik pemulihan, dan ketika dia keluar, dia memutuskan untuk tidak minum lagi. Dan kini mottonya adalah “Bukan setitik alkohol!”

Kate Moss

Kate Moss

Keadaan model teratas berusia 43 tahun menimbulkan kebimbangan serius: terlalu sering paparazzi mendapati dia mabuk. Kate telah lama dirawat kerana ketagihan alkohol dan pergantungan dadah di kalangan doktor terbaik, tetapi nampaknya titik akhir dalam perjuangannya dengan tabiat buruk tidak ditetapkan. Pada September 2016, kerana perselisihan dengan suaminya, dia tidak meninggalkan minuman selama sebulan, memulakan hari dengan sampanye, dan menamatkan wiskinya. Dan pada bulan Februari 2017 wartawan berjaya memotret Moss yang mabuk di salah satu pihak, di mana dia kelihatan mengerikan.

Kate Moss mabuk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 1 = 3