Posted on

bin menenggelamkan sejarah

Setiap hari, Internet dan komputer mengambil lebih banyak kepentingan dalam kehidupan seseorang. Malah cerita yang menakutkan, tersebar di web, menerima nama unik mereka - krippapasta. Bagi kebanyakan orang, perkataan ini mungkin tidak dikenali, tetapi di kalangan orang muda, slang ini agak biasa. Pada forum atau tapak tertentu, orang berkongsi cerita yang mengerikan yang harus menyebabkan pembaca rasa panik.

Adakah Ben Tenggelam wujud?

Dalam salah satu kisah yang popular menceritakan tentang seorang lelaki Bene yang Tenggelam atau kerana ia juga dipanggil, hantu topeng Maggiore. Mengikut beberapa sumber watak ini mewakili virus komputer tertentu, yang dalam bentuk elf dari permainan "Legenda topeng Zelda majora". Maklumat yang tepat, seperti yang muncul Ben Tenggelam dan bagaimana dia masuk ke dalam komputer, masih tidak ada. Pada satu ketika, orang mula menerima mesej yang mengancam dari beberapa Ben, dan akhirnya virus itu menghancurkan keseluruhan sistem komputer.

Bagi kemunculan Ben Drowned, cerita itu tidak memberikan gambaran tertentu, jadi terdapat beberapa pendapat berbeza. Sesetengah orang menggambarkannya dalam imej orang tua, dan yang lain yakin bahawa ini lelaki muda. Satu-satunya perkara yang pendapatnya menumpukan, adalah Bene memakai baju kaos dan topi besbol warna hijau. Satu lagi ciri yang membezakan adalah mata hitam, dari mana darah mengalir.

Sejarah Penampilan Lelaki Ben Tenggelam

Secara umum, rangkaian mempunyai cerita dari orang itu sendiri yang Tenggelam, menceritakan tentang hidupnya. Ben menulis bahawa pada tahun 2000 dia terjebak dalam satu siri permainan "Zelda". Koleksi itu hanya kekurangan "Mask Majora". Sering kali lelaki itu melihat mimpi di mana dia adalah Link dan mengambil bahagian dalam semua pengembaraan. Secara umum, Ben bermimpi bahawa semua ini sebenarnya. Dalam kehidupan sebenar, dia kalah, dan sering diterima daripada jiran Jack. Dalam prasejarah Ben Drowned, saya juga ingin mengatakan bahawa keluarganya sedikit dikatakan tidak berjaya. Dalam salah satu hari yang tidak disenangi, dia datang permainan "Maskara Majora" yang lama ditunggu-tunggu. Walaupun ia versi beta, dalam bahasa Jepun dan dengan banyak kelemahan, Ben gembira. Hari berakhir dengan teruk, kerana dia perlu membersihkan seluruh rumah, pergi petang untuk berjalan-jalan dengan abang dan kakaknya, dan sekali lagi mendapat jiran dan kawan-kawannya. Pukulan kuat, dan lelaki itu hilang kesedaran, tetapi dia berjaya mendengar bahawa mereka mahu membunuhnya. Ia telah memutuskan untuk membuang Ben dari jambatan itu.

Sebelum kematiannya, dia mengutuk penyalahguna dan berkata bahawa dia pasti akan membalas dendam. Pada akhirnya, dia bersumpah dengan permainan kegemarannya "Mask Majora". Orang-orang hanya ketawa di Ben yang dipukul, mengikatnya dan melemparkannya ke sisi jambatan. Melangkah ke bawah matanya, mereka menjadi gelap dan penuh dengan darah. Sejarah menerangkan bagaimana Ben Drowned meninggal, dengan cara ini. Lelaki itu pergi ke dunia lain yang tidak berpuas hati, jahat, mengutuk dan bermimpi tentang permainan kegemarannya. Ia adalah mungkin untuk meletakkan satu titik di sini, tetapi dia berjaya melaksanakannya ada seorang bin yang lemasdan membalas kematiannya. Apabila mayat lelaki itu ditemui, ibunya memutuskan untuk memberi jiran semua permainan, kerana dia benar-benar percaya bahawa untuk Ben dia adalah seorang kawan. Tiba di rumah, Jack menghidupkan permainan "Mask Majora" dan di sana dia melihat patung Link, yang tidak meninggalkan skrin. Dia melihat gambar yang pelik: Pautan menjunam ke dalam air dan lemas, dan selepas itu muncul tulisan yang mengerikan: "Anda tidak sepatutnya melakukan ini!". Keesokan harinya, Jack didapati digantung, dan pada skrin adalah patung Link yang tersenyum.

Ramai orang, selepas membaca cerita Ben lemas manusia, mengalami seram sebenar. Beberapa jiwa berani walaupun menetap di apa untuk memanggil virus komputer dan lihat jika ia benar. Ritual berada dalam domain awam, dan sesiapa sahaja boleh mengambil risiko dan panggilan virus komputer kepadanya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

82 − = 80