Posted on

peringatan kematian

Anda sering dapat berjumpa orang yang memberitahu anda bahawa mereka merasakan kematian mendekati. Apabila orang yang benar-benar sihat dan bahagia bercakap tentang ini, ada perasaan ketakutan dan rasa takut, ini boleh jadi benar. Selalunya satu punca kematian hanya boleh mencerminkan ketakutan yang sedia ada. Dalam beberapa kes, perasaan seperti itu timbul jika seseorang sering berfikir tentang kematian dan tidak mahu hidup. Dalam kes ini, tidak ada alasan yang serius untuk mengalami, dan ini hanyalah fantasi. Kami akan faham sebab-sebab lain.

Apakah makna kematian kematian sendiri?

Para saintis tidak dapat menerangkan perasaan sedemikian, jadi pada masa ini tidak ada teori dan peraturan dalam bidang ini. Terdapat pendapat bahawa pernyataan kematian pada seseorang mempunyai asas fisiologi tertentu, iaitu, semua ini disebabkan oleh perubahan hormon. Ramai yang percaya bahawa semua orang di bumi mempunyai karunia kejujuran, tetapi hanya sedikit yang mengembangkannya. Oleh itu, kenyataan kematian adalah manifestasi keupayaan extrasensory.

Pada dasarnya perasaan sedemikian adalah peringatan pasti yang dihantar oleh malaikat penjaga atau jiwa sendiri. Ini adalah petunjuk sebenar bahawa anda perlu segera mengubah sesuatu dalam hidup anda, jika tidak, kenyataan dapat terjadi. Penyebab kematian awal dan tiba-tiba boleh:

  1. Seseorang telah memilih jalan yang salah dalam kehidupan, yang tidak ditakdirkan untuknya oleh nasib.
  2. Dia hidup tanpa matlamat dan tidak mahu mengubah keadaan semasa. Terdapat pendapat bahawa penolakan tujuan hidup adalah penghentian hayat.
  3. Diisi dengan agresif dan sering berdosa.

Perhatian sebelum kematian adalah peluang yang diberikan dari atas untuk mengubah kehidupan seseorang dan mengelakkan kematian. Sekiranya seseorang mula melawat perasaan sedemikian, dia harus berfikir penangkapan kematian pada manusia apa yang tidak dilakukannya, apa yang perlu diubah, dan lain-lain

Saya ingin memberikan contoh pengasas Apple terkenal Steve Jobs. Dia meninggal dunia pada usia 56 tahun, tetapi 8 tahun terakhir dalam hidupnya, dia sentiasa mengharapkan pendekatan kematian. Pekerjaan tidak menyerah, tidak menjadi pertapa, dia mula membetulkan kesilapan, melakukan sesuatu yang baru, secara amnya, melakukan perbuatan baik untuk berubah.

Satu tanda-tanda kematian dapat dianggap seperti fenomena, apabila seseorang cuba untuk memikirkan kehidupan masa depan dan tidak melihat apa-apa kecuali kegelapan. Juga seseorang dapat melihat impian yang mengerikan yang meninggalkan perasaan tidak menyenangkan selepas masa yang lama. Sesetengah orang mendakwa bahawa mereka menderita penglihatan, di mana saudara-mara dan sahabat yang sudah meninggal boleh muncul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

57 − = 55