Posted on

Dunia fesyen moden adalah sukar untuk mengejutkan atau mencipta sesuatu yang baru. Walau bagaimanapun, perfumer Jerman terkenal berjaya. Pada tahun 2005, beliau memperkenalkan produk baru (atau terlupa lama). Tuan memutuskan untuk kembali ke satu komponen dan mencipta wangian berdasarkan hanya satu komponen.

Molekul Molekul Sepenuhnya

Untuk pertama kalinya, minyak wangi membentangkan minyak wangi, yang mana asasnya adalah molekul aldehida. Apabila digabungkan dengan komponen yang berlainan, bau itu sama sekali berbeza. Oleh itu, Molekul 01 minyak wangi dan minyak wangi Molecule Eccentric 01 dibentangkan di pasaran. Kedua-duanya adalah 65% terdiri daripada molekul Iso E Super. Penulis sendiri menerangkan daya tarikan yang luar biasa terhadap kebaruan itu kerana roh-roh molekul itu adalah dengan feromon, dan oleh itu popularitinya akan meningkat. Mungkin ini hanyalah langkah pengiklanan, tetapi semangat Molecular Escentric benar-benar menjadi popular di kalangan bintang-bintang dunia.

Molekul perfume 01

Molekul Perfume 02

Selepas populariti besar minyak wangi Molekul 01 minyak wangi tidak menunggu dan menyampaikan wangian baru. Wangian itu dibuat berdasarkan ambroksan. Kali ini molekul itu dicipta secara sintetik, baunya sepenuhnya sesuai dengan aroma semula jadi ambar kelabu. Molekul-molekul minyak wanita ini telah membuat kejayaan yang nyata dalam bidang minyak wangi, kerana mereka memungkinkan untuk menggunakan aroma ambargris kelabu (kos yang sangat tinggi) untuk mencipta komposisi.

molekul minyak wangi 02

Molekul Parfum 03

Di tengah-tengah aroma adalah komponen dengan nota vetiver yang terpencil dan disucikan. Ini adalah roh pelbagai komponen dari keluarga chypre. Vetiver warna halia dan lada hijau, terdapat juga bau akar ungu dan cedar.

molekul minyak 03

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

92 − = 86